FAQ Często zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  1. 1
    Jaki jest koszt zapłaty za rachunek?
  2. 2
    Jak opłacać rachunki?
  3. 3
    Za jakie usługi można płacić w punktach EasyBill?
  4. 4
    Co muszę mieć, aby opłacić rachunki?
  5. 5
    Czy mogę zapłacić za cudzy rachunek?
  6. 6
    Czy mogę opłacić tylko część rachunku?
  7. 7
    Kiedy mój usługodawca otrzyma płatność?
  8. 8
    Otrzymałem/otrzymałam rachunek płatniczy z zadłużeniem za miniony okres, mimo że rachunek został opłacony.
  9. 9
    Jakie są metody płatności?
  10. 10
    Czy mogę opłacić rachunek, jeśli nie mam skończone 18 lat?

Jaki jest koszt zapłaty za rachunek?

Za usługę opłacania rachunków pobieramy wynagrodzenie. Stawki opłat mogą różnić się w zależności od opłacanego rachunku. Więcej informacji o kosztach znajdziesz w cenniku usług EasyBill.

Jak opłacać rachunki?

Przynieś rachunki, które chcesz opłacić, do punktu agencyjnego easy bill , przedstaw je kasjerowi, a on upewni się, że Twoje płatności zostaną prawidłowo zarejestrowane, a pieniądze dotrą do odbiorcy bez przeszkód.

Za jakie usługi można płacić w punktach EasyBill?

Możesz płacić za media, usługi telekomunikacyjne i inne rachunki domowe w punktach EasyBill. Możesz również opłacić ubezpieczenie społeczne i podatki, jeżeli jesteś mikroprzedsiębiorcą lub konsumentem.

Co muszę mieć, aby opłacić rachunki?

Przynieś papierową lub elektroniczną fakturę lub rachunek. W niektórych przypadkach kasjer może poprosić Cię o podanie danych osobowych i zweryfikować je na podstawie okazanego dokumentu tożsamości.

Czy mogę zapłacić za cudzy rachunek?

Tak, możesz również opłacić rachunek innej osoby w punktach EasyBill.

Czy mogę opłacić tylko część rachunku?

Możesz powiedzieć kasjerowi, jaką kwotę chcesz zapłacić, ale pamiętaj, że jeśli zapłacisz mniej niż kwota wskazana na rachunku, to może pojawić się zadłużenie po Twojej stronie wobec usługodawcy.

Kiedy mój usługodawca otrzyma płatność?

Dostawca usług otrzyma płatność następnego dnia roboczego po jej dokonaniu w punkcie EasyBill.

Otrzymałem/otrzymałam rachunek płatniczy z zadłużeniem za miniony okres, mimo że rachunek został opłacony.

EasyBill przekazuje środki pieniężne usługodawcy następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności w punkcie agencyjnym. Jeśli zapłaciłeś rachunek w ostatnim dniu terminu płatności, możliwe jest, że pieniądze nie dotarły jeszcze do usługodawcy. Jeśli masz pewność, że dokonałeś prawidłowej płatności za poprzedni okres, zapłać tylko kwotę wskazaną za ostatni okres rozliczeniowy. W przypadku problemów możesz złożyć u nas reklamację.

Jakie są metody płatności?

Rachunki można opłacać wyłącznie gotówką.

Czy mogę opłacić rachunek, jeśli nie mam skończone 18 lat?

Z usług mogą korzystać osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub pełną zdolność do czynności prawnych. Ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zgodnie z prawem polskim mają małoletni, którzy ukończyli lat trzynaście oraz osoby pełnoletnie ubezwłasnowolnione częściowo. Pełną zdolność do czynności prawnych mają pełnoletni, którzy nie są ubezwłasnowolnieni.